tisdag 17 december 2013

Längesen

Nu var det ett bra tag sen jag skrev sist, men jag har tyvärr blivit deprimerad så har inte haft någon ork till det, inte orkat något alls faktiskt :(
Har iaf börjat träna igen efter ett uppehåll på typ 2 mån, känns bra. I januari så öppnar mitt gym ett till gym där dem kommer ha gruppträning, tror det kommer passa mig bra, men känns lite läskigt faktiskt!
Med skolan så går det sådär, hade tenta i mikrobiologi i fredags, det gick skitdåligt, kommer kugga den garanterat :( Men hade pluggat för lite, för jag mår inte så bra så orkar inte :( Hade omtenta i statistik för 1,5 vecka sen och den klarade jag, med bara två fel :D
På fredag har jag tenta i läkemedelsräkning, känns ganska klurigt men inte omöjligt, ska försöka samla mig och plugga inför den ordentligt, för sen är det jullov :D
På lördag åker jag och Joakim hem till mina föräldrar, ska bli supermysigt :)
Fick till och med ett "Bra!" på omtentan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar