söndag 5 oktober 2014

Hejpåer

Tjosan
Har inte uppdaterat på ett tag, men har varit fullt upp med praktiken och haft en sån jävla hemsk huvudvärk så jag har blivit knäpp typ. Har mått ganska kasst men det är förmodligen omställningen till praktiken, är inte så förtjust i omställningar haha. Men en sak som har gjort mig väldigt glad är att jag klarade gruppduggan :D:D Så nu är hela teoriblock 1 klart!! Så nu är det praktik sen teoriblock 2 (som jag inte längtar efter för alla omtentor ligger också där :( ).
Aja, nästa vecka blir det mer praktik och förhoppningsvis mindre huvudvärk :)

Har fastnat lite för den propra looken, men kommer förmodligen tröttna snart då det egentligen inte riktigt är min grej.
Måste tipsa om espresso house appen, man får en gratis stor dricka! Själv drack jag en (asvarm) chailatte!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar