fredag 20 februari 2015

sjukskriven

Hallojsan
Har varit skitkass på att uppdatera här.. Så vad har hänt då? Jo allt sket sig och jag blev sjukskriven igen wohooo, eller inte. Nu måste jag vänta ytterligare ett halvår för att bli färdig sjuksköterska. Jaja, är man sjuk så är det inte så mycket att göra åt saken. Är sjukskriven till sista maj.
Så jag mår allmänt piss och tycker livet suger. Underbar start på det nya året eller hur? Läkare pumpar på med mediciner, vet knappt vad jag äter längre. Ligger på typ 7 olika mediciner/dag.
Men idag tänkte jag pallra mig iväg till gymmet, hoppas på att mina muskler blir starkare och att jag inte får lika förbannat ont. Sen ska jag fylla i papper till försäkringskassan, hatar det. Ja, jag är bitter.

Lite morgontrött med håret som står ut ur alla håll.

1 kommentar:

  1. hej!
    Hur har det gått med studierna?
    Ska börja (förhoppningsvis) studera till ssk nu i höst (har också borderline)
    Hoppas allt är bra!
    kram

    SvaraRadera