onsdag 11 september 2013

Livet just nu typ

Just nu ligger jag i sängen och inte gör någonting, har haft praktik idag och är ganska trött just nu. Har praktik imorgon med så kommer få lägga mig tidigt idag tråkigt nog, men annars så händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället för jag måste plugga en massa mellan alla praktik dagar, så jobbigt :( Nu i helgen så var jag egentligen sugen på att åka till mina föräldrar men kommer bli kvar i Uppsala ändå, så jag åker nog dit om två veckor istället. Jaja nu ska jag sluta skriva massa ointressant o visa lite bilder istället :)

När jag var på upptäcktsfärd och undersökte området vi bor i, typ såhär ett år efter jag flyttat hit haha
Köpte sötaste duken :D
Är det bara jag som älskar att käka passionsfrukt? Typ godaste som finns, tråkigt att den är så liten bara :( Fast man letar efter den största i affären så är den fortfarande ganska liten :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar