söndag 29 september 2013

Helgen o så

Sitter just nu på tåget hem, har varit hos mina föräldrar den här helgen, tycker det är jobbigt att åka ifrån min familj men längtar hem till Joakim så är rätt skönt ändå :)
Lite dålig update har det varit på sistone men har inte mått särskilt bra den sista tiden så har inte orkat riktigt :(
Imorgon är det skola igen efter en månads praktik, rätt najs ändå då vi inte har så mycket tid i skolan de sista tre veckorna (desto fler inlämningar dessvärre), sen en tenta om 3 veckor som inte känns supersvår :)
Jag skulle vilja ut o resa lite faktiskt, får se hur mycket föreläsning och seminarie tid nästa kurs har, för isåfall ska jag antingen på kryssning eller någon annanstans.
Är ganska hungrig för tillfället, får se om jag kommer på något mumsigt när vi är framme, lutar mot Max, donken eller subway hmhmhm

Hittade min fina svea väska som jag har glömt bort att jag hade, kanske nya skolväskan?
Var på Kopparbergs marknad i helgen och köpte nagellack, man blir så glad när man ser färgerna :D
Sliten egobild haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar