lördag 19 oktober 2013

Blubb

Nu var det typ tusen år sen jag la upp något här, men har varit supernere jättelänge så har inte haft lust :(

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen så nu sitter jag och äter lite mat innan jag ska lägga mig. Hade tenta i fredags, eller ja.. tentor.. Var i vetenskaplig metod och statistik, inte så himlans intressant iaf. Jag hoppas jag klarar dem, eller iaf en av dem, så blir det bara en omtenta i värsta fall. Nästa kurs är pedagogik, jättelite schemalagd tid på den kursen, så då ska jag och Joakim antingen dra på kryssning eller åka utomlands :D

Imorgon så är planen att träna :D Har lovat mig själv att jag minst ska träna två ggr i veckan, ett strykepass och ett kondition. Tränade styrka i fredags och har sån tärningsvärk i insida lår, hade det inte sett så fult ut att gå bredbent så hade jag gjort det hela tiden HAHA
Nu dags o sova!
Åt sushi efter gymmet, hur gott som helst :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar