onsdag 1 januari 2014

Nytt år nya möjligheter

Halloj! Just nu ligger jag i sängen och ska snart fixa iordning mig o sova. Igår så var det nyår och det jag gjorde var att jobba. Haha inte så spännande nyår alltså, men innan jobbet hängde jag och Joakim med två kompisar, var tråkigt att jag behövde lämna! Idag så har jag också jobbat, men dag. Var så sjukt trött när jag vaknade imorse, ni anar inte! När jag kom hem vid sex så hade jag så ont i huvudet och var så trött så har sovit sen dess och snart ska jag lägga mig igen, för imorgon är det skola. Önskar jag var lite mer utvilad bara haha. Sen i helgen jobbar jag igen, först natt på fredag och sen dag igen på lördag, kommer vara galet trött på lördagen igen!
Aja mina nyårslöften för 2014 lyder:
• Träna regelbundet
• Flytta med Joakim till en egen lägenhet
• Klara kommande skolår (och resterna från förra)
• Fortsätta på min tatuering på låret
Sen så har jag ett till men det är lite hemligt :)
Jag hoppas iaf 2014 kommer bli bättre, för har mått så sjukt dåligt under perioder i 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar