söndag 5 januari 2014

Tvätt

Just nu sitter jag i tvättstugan och väntar på att min tvätt ska bli klar, så tråkig syssla haha. 
Är så sjukt trött idag att det inte är sant, men det är nog inte så konstigt då jag inte har fått vila ut på 1,5 vecka då jag har jobbat, varit med kompisar och haft skola. Har haft så himla fullt upp. Men nu ska jag inte jobba på typ 3 veckor, måste fokusera på skolan. Har börjat komma lite efter :( Fick svar i fredags att jag inte hade klarat mikrobiologin, men det var förväntat. Fick också svar att jag hade misslyckats på 2 av 3 delar på läkemedelsräkningen. Jag trodde det bara var den sista delen som jag inte klarade, men så var det två delar istället :( Så känner mig lite nedstämd över det hela. Men det är bara att ta nya tag fast det är sjukt kämpigt.
Jaja nog om det. Imorgon så ska jag träffa en nytillkommen vän på fika, ser fram emot det.
Nu är jag snart klar med min tvätt, hejsvejs!

Haha ser sjukt sliten ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar