onsdag 19 februari 2014

Ett tag sen

Nu var det ett tag sen sist, men men.
Just nu så mår jag sådär, är så himla trött hela tiden och förstår inte riktigt varför, har typ ingen energi till någonting, känns som om det aldrig ska bli bättre :(
Träningen har det gått rätt bra med, men tråkigt nog är det enda jag orkar med. Jag ligger typ i sängen hela dagarna och gör inte så mycket..
Usch gillar inte att vara deprimerad (vem gör det egentligen?), saknar att bara vandra runt och vara nöjd som innan.
Jaja, till lite bättre saker. Till helgen ska jag till mina föräldrar, på lördag ska jag se melodifestivalen med vänner, sen ska jag lämna presenter till min brorsa då han fyllde i januari, och träffa hans nya tjej, nyfiken på vad det är för människa :)
Seen så händer det inte så mycket mer i mitt liv haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar