lördag 22 februari 2014

Trött och råttsugen

JAG ÄR SÅ GALET TRÖTT!!! Jag fattar inte riktigt varför jag känner den förlamande tröttheten, vart kommer den från?? Jag orkar verkligen inte göra någonting och jag har känt såhär i typ tre veckor, skitjobbigt :( Idag är det värre, är tröttare än tröttast typ.
Idag är det melodifestivalen och jag ska se den med Ewe och Timothy, kommer nog bli trevligt. Hm det påminner mig att jag ska fråga pappa om jag får låna bilen, pallar inte gå. Och det påminner mig också att jag ska komma ihåg mitt pass, för jag har tappat bort mitt jäkla körkort. (Ringde polisen igår och dubbelkollade om pass var okej, det var det).

Seen så har jag och Joakim bestämt att vi ska skaffa råttor :D Min brorsas tjej har råttor som jag träffade igår och jag blev hur sugen som helst när jag gosade med den ena, sen pratade jag med Joakim och han tyckte att råttor var en bra ide också :D För katt har jag inte råd med än på ett tag (vill ha två raskatter = extra dyrt) men råttor är ju också mysigt, är så glad :D Sen så ska det vara honråttor, tycker hanråttors pung är så stor och obehaglig hahah
Planen är att vi ska skaffa dem i sommar typ, iiih längtar!
Fick stå på tå när jag tog den här bilden, annars fick jag skarven precis vid ögonen (intressant att veta eller hur??). 
Haha superkass bild, men råttan var så mysig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar