söndag 22 juni 2014

Nu

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men har inte mått särskilt bra så har inte orkat uppdatera tyvärr. Det är ett jäkla krångel med försäkringskassan som jag nu inte riktigt har orkat ta tag i tyvärr.
Mitt liv har verkligen varit upp och ner sen den senaste uppdateringen, mest ner tråkigt nog. Men jag försöker kämpa på ändå. Vill så gärna bli frisk och kämpar på det, men jag har inte orken och fast jag försöker så vill mitt innersta egentligen inte heller, men det SKA vända, mitt innersta SKA vilja, någon jävla gång iallafall.

Nog om mitt mående, för det är bara deprimerande och skit haha. Men igår så firade vi med Joakims familj sen med vänner, vilket var trevligt. Helgen därpå så var jag hos mina föräldrar med en vän vilket var jätteroligt. Måste åka till mina föräldrar snart igen känner jag.

Nästa vecka händer inte så särskilt mycket utan det blir lite jobb och sen ska jag försöka vila och ta det lugnt. Ska börja försöka ta tag i och börja träna igen. Har börjat med ordentliga promenader iallafall, sen kommer jag börja gå ut hårdare, det är planen.

Nu orkar jag inte skriva mer, har säkert inga läsare kvar heller, men men. Vet inte när jag orkar uppdatera igen, men ska iallafall försöka på mig att göra det mer regelbundet trots att det kanske blir sällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar