onsdag 25 juni 2014

ont ont

Halloj
Idag så har inte så jättemycket hänt. Har varit på stan och käkat lunch, sen hemma en stund och sen åkte jag och Joakim till IKEA och köpte nytt matbord + stolar. Blev svartbruna barbordaktigt, jättefina! Ska försöka komma ihåg att ta bild imorgon eller till helgen och visa. För vi har inte satt upp det än då vi ska städa så det får plats först. Sen hade jag en sån jäkla huvudvärk idag som jag har i princip varenda dag.
Är så himla trött på den huvudvärken som jag får varje dag, det är inget farligt utan kronisk spänningshuvudvärk, men att det inte är farligt gör det inte lättare att hantera smärtan, och jag är så himla trött på att alltid ha ont. Huvudvärken + att jag är deprimerad gör inte det hela bättre. Ska träffa läkaren på fredag och jag hoppas han har någon lösning på det här, för jag står snart inte ut mer. Jag har provat en del, så som akupunktur och träffat sjukgymnast för övningar, men det har inte hjälpt, jag orkar verkligen inte mer.
Jaja nu har jag klagat klart, skönt att få skriva av sig lite :)
Till helgen vet jag inte vad som händer riktigt. Vi får se, ska iallafall ta det lugnt och vila.
Nu ska jag snart gå och sova, ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar