söndag 13 juli 2014

Halloj

Tjosan
Hur är det med er? Med mig är det inget vidare iaf haha. Har blivit inlagd igen tyvärr, men som tur är så skrivs jag ut imorgon. Eller ja tur och tur, det känns jätteläskigt faktiskt, men samtidigt skönt för det finns inget att göra här. Men det känns iaf som om något lite vettigt här har hänt ändå, fick göra tester om jag hade någon diagnos och det visade sig att jag har borderline. Blev superdeppig när jag fick reda på det men det sköna är att det finns hjälp för det och jag ska börja i terapi nångång. Hörde dock att det var typ 1 års väntetid på terapin, så sjukt lång tid ju... Jag hoppas att jag klarar skolan sen i höst ändå. För jag vill inte vara sjukskriven mer.
Det trevliga är att när jag har pratat om skolan och att jag pluggar till ssk så har jag fått höra att de tror att jag kommer bli en jättebra ssk :D

Nästa vecka så kommer jag åka till mina föräldrar på fredag, kommer bli så skönt för då kommer mamma pyssla om mig :)
Ska försöka rensa i lägenheten också om jag orkar så att det inte ska se så himla stökigt ut hemma, men vi får se hur mycket jag orkar :)
Jaja nu orkar jag inte skriva mer, men troligen kommer jag orka blogga mer då jag och Joakim har köpt en surfplatta, en samsung som är på 12", superstor :D
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar