onsdag 23 juli 2014

Planer

Tjosan
Nu börjar jag om det här jäkla inlägget för om man gör inlägg från telefonen o trycker bort blogger utan att spara i utkast så försvinner det man har skrivit, skitirriterande!

Idag så töjde jag mina öron, det ena till 12 mm och det andra till 5 mm, dock har jag inte fått i spiralerna helt då mina öron är svårtöjda, så om ett par dagar så har jag fått i dem helt. Tänkte beställa töjningar till 16 mm snart. Tänkte töja upp till 16-20 mm har jag bestämt, får se vad som är snyggast och bekvämast :)
Tänkte skriva mina bodymods planer:
• Töja öronen till 16-20 mm
• Puncha septum till 8-10 mm
• Tatuera klart mitt landskap på låret
• Tatuera mitt andra lår med motsvarande landskap fast det ska vara natt
• Tatuera ett rådjur
• Tatuera min lillbrors namn
• Pierca conch och tragus, sen töja tragus till typ 5-6 mm och ha en tunnel
• Pierca en outer conch eller kaaaanske göra ett hjärtformat hål där, har sett bild på det och det ser jättefint ut.
• Pierca bröstvårtorna och töja till 3 mm
• Göra en diath piercing

Har ganska mycket planer, och sen har jag massa funderingar som att jag vill ha en sleeve och kanske en chest piece.

Nu den utlovade bilden på min tatuering, visst är färgerna helt amazing?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar