måndag 21 juli 2014

Helgen osv

Halloj
Just nu sitter jag på tåget på väg hem. Är såååå trött att det inte är sant, la mig vid två vilket bara det var skitsent och somnade inte förräns fyra. Ska försöka inte sova något på dagen idag så att jag inte sabbar min dygnsrytm. Jaja helgen har varit helt okej. I fredags så träffade jag kompisar och så gick vi ock käkade på olearys, var gott. Sen i lördags så var jag supertrött och mådde dåligt hemma (förmodligen för att sjukhuset klantade sig och glömde ge mig en av mina mediciner). Igår mådde jag också rätt dåligt men tog tag och blekte lite slingor i håret. Ska idag sätta i en rosa färg i slingorna. Så får jag lite fint sommarhår.
Den här veckan händer det inte så mycket förutom att jag sakta men säkert ska städa genom hela lägenheten, sen vila och ta hand om mig själv då jag börjar jobba i agusti igen.
Snart är jag iaf framme i Uppsala, jag hoppas att det inte är tusen grader varmt ute så att jag dör när jag ska cykla hem.

Man ser inte så mycket av mina slingor haha, det blev inte så ljust som jag hoppades men jag hoppas den rosa färgen sätter sig bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar