torsdag 31 juli 2014

Dålig dag osv

Tjosan
Idag har varit en jobbig dag. Har varit ganska så nere, vet inte varför för inget har hänt. Men så är det väl ibland. Har inte fått så mycket gjort idag heller pga dålig ork och trötthet. Annars har jag börjat pysslat som bara den här hemma så att det ska bli fint. Sen så har jag ont benet då jag har ett sår där, tror att jag har fått en infektion där för det är svullet och rött och gör ont. Sen ska jag ju såklart börja googla och så hittar man massa hemskheter, typ att man kan få sepsis eller att huden trillar av typ.
Sen igår så tränade jag och gjorde illa ett ställe på ryggen, har gjort mig illa på samma ställe för typ två månader. Alltså, kan det inte bara räcka med att man mår psykiskt dåligt?

Men en grej är bra som jag också vill tipsa andra om är att min helvetiska spänningshuvudvärk har lindrats. Av en medicin som heter inderal som är en betablockerare som man tar i förebyggande syfte. Den enda biverkningen jag har haft av den är att det är jobbigare att konditionsträna då det tar längre tid för att pulsen går upp. Men också att jag måste ta den tre gånger per dag är lite drygt. Men trots det så är den så himla värd! Den har hjälpt mig så mycket. Den är inte beroendeframkallande heller vilket är bra.
Dock så vill jag höja dosen lite, men ska prata om det med läkaren :)

Men men, imorgon ska vi till Joakims mammas sommarställe och vara där tills söndag och på måndag börjar jag jobba igen. Känns läskigt att börja igen, men går nog bra :)

Här var vi på kryssning till Estland i våras. Åh vad jag längtar till att resa igen!! Blir förmodligen en weekend till Berlin i höst, längtar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar