onsdag 16 juli 2014

Coolish

Tjosan
Just nu så sitter jag på balkongen och tar det lugnt. Har idag varit iväg till sjukhuset för att hämta mediciner var sååå opepp på att cykla dit, men det är ju bra med motion sägs det. Sen har jag varit på möte. Så ingen spännande dag direkt. Imorgon ska jag ta mig till stan för att skriva ut sjukskrivningspapper så att jag kan posta om jag ska vara garanterad en plats på termin 3 när jag börjar skolan. Sen ska jag ringa försäkringskassan som jag har skjutit på i en evighet, ringa mitt jobb. På fredag ska jag till sjukhuset igen för att hämta mediciner igen (jag är inte ens tillåten att ha medicin för en vecka innan min apodos kommer igång.. Tragiskt men sant haha). Och idag ska jag boka tågbiljett för fredag.
Veckoplaneringen var mest för min egen skull så att jag inte ska glömma någonting. Inte för ett spännande blogginlägg haha.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar