lördag 8 november 2014

Inga ugglor idag

Tjosan
Sitter nu hos mina föräldrar och gör typ... ingenting haha. Är lite piggelin fast jag har sovit typ 3 timmar inatt.
Måste bara skriva att jag har varit jäkligt duktig idag, har både gjort klart kompletteringen till en uppgift och pluggat läkemedelsgrupper och att de jävla läkemedelsgrupperna har börjat fastna lite nu. Lite iallafall haha.
Sen så kikade jag där lärarna fyller i "klar" vart efter man är klar med en uppgift eller ett seminarium, och på ett seminarium som jag har missat pga läkarbesök stod det "klart" på. Hur tur kan man ha?!?! Hade ställt in mig på ett omtillfälle på det seminariet men icke då, ska försöka höra mig lite försiktigt för om det kan gå att komma undan så att de inte upptäcker misstaget. Jag vet, jag är en dålig människa som inte erkänner att jag är godkänd på ett moment jag inte har gjort. Meeeeen jag kan leva med det. (För de som inte läser på ett universitet så vill jag bara upplysa om att det inte går att komma undan med ett enda skit, trots att man är döende och inte kan plugga, allt ska göras ändå, punkt slut typ.)
Men annars då.. Så har det väl inte hänt så jättemycket idag och just nu känner jag mig mest konstig. Typ massa ångest blandat med att ändå vara på ganska ok humör, har inte känt så förut, känns mysko.
Men nu innan jag skriver massa ledsamheter om hur jag mår så lägger jag in lite bilder istället. Inte världens bästa bilder, men det får duga.

Lite söt idag va? 

Sötaste massage bläckfisken mina föräldrar köpte till mig. 

Även bordstabletter som jag valde och som mina föräldrar köpte. Inte riktigt min stil, och såg ett par jättesöta med ugglor på men som jag tyckte var för plastiga och skulle glida runt för mycket. Så dessa får duga tills vidare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar