lördag 1 november 2014

Skolan

Är så sjukt stressad över skolan, har praktik nu och visst det är kul men jag orkar egentligen inte. Sen alla uppgifter på det. Sen att jag måste plugga till omtentor och det gör inte saken bättre att jag har svårt att koncentrera mig och sätta igång med saker. En av omtentorna måste jag klara för att gå vidare till nästa termin. Bara tanken på det gör att jag får panik. Hur ska jag orka? Ska försöka söka dispens om det är möjligt att jag får gå vidare till nästa termin trots att jag inte har gjort tentan, jag tror på mig själv och tror jag kommer klara tentan, men pressen att jag MÅSTE klara den orkar jag inte.
Pratade med studievägledaren för flera veckor sedan och hon sa att det var svårt att få dispens, men jag ska försöka söka det ändå och verkligen hoppas på det bästa.

Att få bort pressen skulle göra att jag skulle må så mycket bättre, jag klarar knappt stressen bara över den kursen vi har nu, hur ska jag då över det klara allt det andra? Åååååhhh. Får jag inte gå över till nästa termin så vet jag inte vad jag kommer ta mig till, kommer förmodligen bli knäpp igen och ta massa tabletter, kommer definitivt inte vilja leva iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar