söndag 16 november 2014

Pysslande och skolångest

Pysslade lite hemma igår efter vi hade varit på IKEA, tycker det är så svårt att känna mig helt hemma i lägenheten då den inte är vår utan hans mammas. Finns mycket av hennes möbler här så det blir så himla trångt när våra möbler också ska få plats. Blir så himla lätt stökigt också då det är så mycket möbler överallt, jag gillar när det inte är så mycket prylar. Föredrar när det finns stora tomma ytor.
Joakim har iallafall möblerat om i sovrummet, så där känns det mycket bättre nu. Måste bara plocka iordning allt. Vårt vardagsrum ser ut som kaos, men planen är att vi sakta ska göra om här inne också.

Har så mycket ångest av skolan. Nu känns det inte som om jag kommer klara det här alls. Det är så himla mycket nu och jag mår så himla dåligt. Så. Jävla. Dålig. Kombo.
Har omtenta om 1.5 vecka, samma tid som omtentan är så har jag ett seminarium, så dåligt planerat :( Så jag ska vara med en annan grupp på tisdag, men till dess så ska man göra en uppgift tillsammans i gruppen. Problemet är att jag inte har någon aning vilka som är med i denna grupp, när jag bad om att få byta grupp så sa läraren inget om det här. Vilket betyder att jag ska få göra en gruppuppgift själv för jag vill vara på den säkra sidan. En gruppuppgift som man ska diskutera med varandra... Den ska vara inne kl. 09 imorgon, har knappt börjat, åååångest på det. Sen har jag massa frågor som ska besvaras till ett annat seminarium på tisdag om diabetes, jag har gjort typ 3/4 så inte så jättemycket kvar. Sen vill jag gärna börja tentaplugga snart till omtentan. Men på det så ska jag och 2 andra skriva ett PM. Sen är det flera andra saker som också ska göras som jag inte riktigt orkar tänka på nu. Buhu, fixar inte detta.
Nu ska jag ladda upp bilder på mitt pysslande från igår, sen ska jag börja med gruppuppgiften och diskutera med mig själv typ. Kul.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar