fredag 12 december 2014

Inte orkat något

Jag vet att jag har varit sjukt jävla dålig på att uppdatera. Men jag har varit så stressad över skolan, mått dåligt överlag också. Så jag har inte haft det så snajsigt. 

Gjorde läkemedelstentn för två veckor sen, trodde jag kuggade den pga ett missförstånd av frågan, jag räknade inte fel, men valde fel svar typ. Mejlade läraren om den, om det gick att få godkänt ändå. Hade seminarium i måndags med samma lärare och frågade igen om frågan på tentan, han erkände att frågan var lite otydlig, men han kunde inte lova att godkänna mig. Men idag såg jag att jag blev godkänd :D:D:D Jag berättade också att jag grät i två timmar efteråt pga den frågan, så han kanske sympatigodkände mig. Men vem bryr sig, nu är jag färdig med den tentan! :D
På måndag har jag tenta igen, då i farmakologi, tror inte jag blir godkänd. Vilket innebär att jag inte kan gå in i nästa termin, alternativt om jag charmar dispens nämnden att jag får gå kvar ändå. Eller att jag tar ett break och jobbar ett halvår.
Då kan man ju undra varför jag inte bara pluggar? Jo, för jag mår helt jävla skitdåligt och det går inte. Vet inte hur jag ska orka jobba heller om jag tar ett uppehåll. Vet inte alls hur jag ska göra. Vilket också betyder att jag har inte riktigt orkat med den här bloggen, för jag har inte orkat med något i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar