tisdag 30 december 2014

mellandagsrea

Tjosan
Idag har jag typ inte gjort någonting, ätit och sovit har varit allt. Har blivit så astrött att det inte är sant senaste tiden.
Aja, imorgon är det nyår och vad händer? Inget förutom att jag jobbar. Är tredje nyårsnatten jag jobbar, men man tjänar ju lite extra pengar då, så varför inte ;) Sen var det ett år sen jag jobbade på krogen, saknar det lite.

Har shoppat lite på mellandagsrean, har bestämt mig att jag bara ska handla färgglada kläder framöver. Behöver köpa fler leggings, så tänkte kolla lite i januari. Men det är svårt att hitta färgglada leggings!!
Sen har jag bestämt mig att jag klipper sidecut! Tänker göra i januari, det var bara för att du ewe sa att jag passar i det! Då bestämde jag mig helt hehe.

Lite av det jag har handlat.


Har inte bestämt mig om jag ska ha guldglittriga naglar eller rosaglittriga naglar imorgon. Dagens dilemma.


När jag skulle köpa de legginsen så var jag tvungen att köpa tröjan också. Men har redan exakt samma tröja. Men det kostade sammanlagt 100 kr så det var värt och tröjan är superskön. 

1 kommentar:

  1. Dom där legginsarna var snygga, ser nästan ut som ett par jag har :P Det blir nog bra med sitecut! :)

    SvaraRadera