måndag 22 december 2014

skoltrött

Tjusan
Just nu sitter jag i mina föräldrars vardagsrum och pillar med datorn medans de kollar på sport. Hatar sport på TV. Igår var det julbord med extrajobbet, innan vi gick dit så drack vi och jag blev aspackad redan innan vi ens var på julbordet HAHA. Såg inte ens vad det var för mat jag tog. Efter jag åt kräktes jag, åt lite mer och kräktes igen. Sen ville jag inte dricka mer. Gick hem rätt tidigt och imorse mådde jag illa men det var inte så jättefarligt. Roliga detaljer ni fick reda på va?
Just nu har jag ångest eftersom jag ligger efter med tentaplugget, ååååhh, har blivit så skoltrött. Bara 1.5 år kvar.. Vill ut och jobba, inte plugga. Vet att när jag började plugga så såg jag fram emot det och slippa samla timmar på alla småjobb.

Sen fattar jag inte vad det är för fel på blogger, för jag kan inte ladda upp bilder, utan bara när jag mobilbloggar, skitstörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar