onsdag 5 mars 2014

Beställa skor och sådär

Beställde lite saker från HM idag, hoppas de kommer till fredag :D
Köpte bland annat supersnygga leopardskor! Fast det är typ mina tredje leopardfärgade skor, ett par har jag gått sönder och dem andra tar en evighet att snöra, så då behöver jag ett par som är lätta att ta på sig :D
Men annars då? Jag tänkte att jag skulle uppdatera mera men det blev inte så för jag har varit nere och då ligger jag i sängen och gör inget vettigt alls. Förutom idag! Då fyllde jag i papper från försäkringskassan, det gav mig väldans ångest och jag fattar typ inte hur jag ska fylla i, sen ger det mig ännu mer ångest när man ska underteckna "på heder och samvete", för tänk om jag råkade göra ett litet fel någonstans???? Då åker man ju på bidragsbrott om man har superotur. Men nu är det gjort. Bortsett från att fylla i hemska papper från fk och beställa skor så har jag lämnat blodprov, så ganska mycket har jag fått gjort idag ändå.

Imorgon är planen att jag ska upp hyfsat tidigt och gå en promenad. Sen mot kvällen ska jag på nått grejs, som jag egentligen tycker är sådär roligt, men jag gör det ändå. Sen ska jag städa.
Men en rolig sak är att om en månad så bor jag och Joakim själva, för då kommer vår inneboende flytta och vi har bestämt att det är värt att betala lite extra för att vara själv, trött på att ha inneboende och bo i ett rum, men snart så :D:D:D Så att skaffa en alldeles egen lägenhet kommer vi skjuta på lite förmodligen, så kan vi spara köpoäng och kanske få en tvåa med kök istället för kokvrå typ (kanske kanske tom en trea, men det är nog mer en önskedröm :( ).
Kunde inte låta bli att beställa typ 16 ringar för typ 70 spänn, superbilligt! Hoppas de passar bara, för fick välja medium för small var slut :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar