tisdag 18 mars 2014

Läkarbesök osv

Tjosan
Idag så har jag varit hos läkaren, vi kom fram till att jag skulle byta medicin, typ femte medicinen på ett halvår. Hoppas denna fungerar och att jag inte får några jobbiga biverkningar. Förra läkaren sa att medicinen jag har tagit fram tills nu var biverkningsfri, vilken lögnare! Jag har haft huvudvärk och sömnproblem. Och jag är den som aldrig haft sömnproblem i mitt liv. Så för att sova så var jag tvungen att ta en sömntablett som jag blev supertrött av, tog jag inte den så sov jag typ 5 timmar och var så sjukt jävla trött också, pest eller kolera typ.
De andra medicinerna jag har käkat har jag fått konstant diarré och någon kräkningar. Så jag orkar verkligen inte med att få jobbiga biverkningar igen.
Sen så förlängde han min sjukskrivning terminen ut. Vilket känns bra, för jag blir helt utmattad av att åka och handla mat, så hade krashat igen om jag skulle börja plugga/jobba.
Så jag kommer ha 3 tentor i augusti... Men det är ett senare problem!

Men nu till något roligare, idag så fick jag mitt the city spel :D Ewe, det är bara att messa så kan vi spela :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar