tisdag 11 mars 2014

Paket

Tjohejsan
Idag så har det inte hänt så jättemycket, har vart på jobbet och fyllt i hur jag ska jobba nästa månad, då jag slutar vara sjukskriven. Förstår ärligt talat inte hur jag ska orka, mår fortfarande jättedåligt. Gör nästan ingenting om dagarna, förutom de 2-3 ggr jag tränar i veckan. Men har nu den senaste veckan börjat ta en liten promenad de dagarna jag inte gör något. Men det är väl bara att tvinga sig att orka i april antar jag... Usch vill inte tänka på det.
Men till något mer positivt, idag så kom mitt paket från H&M, det tog typ en vecka, så lite sega var dem.
Bestämde idag att det var vår, så blev tunna strumpbyxor.

Mina skor är så fina!! Och är lätta att ta på sig så man slipper snöra i en evighet :D
Några av de 16 ringarna :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar