måndag 10 mars 2014

Helgen

Min helg har varit rätt okej. I fredags tränade jag cirkelträning vilket är sjukt jobbigt, har fortfarande träningsvärk. På lördagen åkte vi till mina föräldrar, gick promenad i det fina vädret bland annat. Senare på kvällen så kollade vi mello med kompisar. Men den tråkigaste låten vann!!! Nu är våra chanser för att vinna Eurovision typ borta!!! Jag önskade att Ace Wilder hade vunnit :(
Igår gick vi promenad igen och åkte hem till Uppsala.
Idag ska jag till barnmorskan (vill poängtera är inte gravid! Haha). Sen när jag ska hem så ska jag följa med Joakim på hans ärenden, för att inte ligga i sängen stora delar av dagen. Sen senare på eftermiddagen ska jag träna. Ska bli aerobic striptease vilket är superkul, men jag är skitdålig haha.
Resten av veckan vet jag inte helt vad jag ska göra, förutom att på fredag så sticker Joakim till Stockholm och jag ska sova själv hemma för första gången. Jag brukar ju åka till mina föräldrar utan Joakim och sova där, men har aldrig sovit hemma själv. Jag kommer nog inte tycka det är så jättenajs, men det är väl bra att göra antar jag haha.


Det är vår!

Kommer ni ihåg dessa hamburgare? Älskar dem!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar