tisdag 23 september 2014

busy life

Tjo
Jag har varit lite dålig på att uppdatera, men jag har ganska mycket i skolan. Har en läkemedelsdugga på torsdag och grupptenta på fredag... Så är superstressad över allt som ska pluggas in. Stress gör att jag får superont i huvudet, har jag ont orkar jag inte plugga som ger mig ännu mer stress. Ond spiral det där.
Men försöker vara medveten om det, så idag har det varit helt okej för en gångs skull.
Eh, annars har det inte hänt något särskilt, som vanligt är mitt humör lite upp och ner. Tänkte åka till mina föräldrar i helgen men blir inte så. Börjar med praktiken nästa vecka, så måste tvätta i helgen för kommer knappast orka göra det då, sen göra massa matlådor. Tråkigt värre.

Men, nu har jag inte tid att skriva mer för ska plugga. Skriver nog på fredag efter tentan, kanske på torsdagen om jag klarar läkemedelsduggan, då blir det nog ett lyckoinlägg (hoppashoppashoppas).

Byebye

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du inte kommer. Hoppas att du klarar tentan hehe :)

    SvaraRadera