torsdag 11 september 2014

Helg

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men har varit superdeppig och stressad. Meeen nu känns det bättre (kan vara för att jag tog stesolid i eftermiddags... men men).
Nu har jag helg iaf! Har inget i skolan imorgon, superskönt!
Så imorgon ska jag plugga (buhu) sen på eftermiddagen så ska jag träffa en kompis. På lördag så ska jag vara med två andra kompisar och Joakim och så ska vi gå på kulturnatten här i Uppsala. Känns som om det kommer bli en bra helg! Dock så måste jag plugga en del under helgen, då vårt första teoriblock slutar om två veckor och det slutar med en grupptenta och en dugga. Sen är det praktik! Är lite nojig inför den, vet inte om jag kommer orka riktigt, i värsta fall så får jag göra den på halvtid eller skjuta på allt ännu en termin, men båda alternativen vill jag inte haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar