måndag 1 september 2014

Kräftskiva

Skulle ha uppdaterat igår, men mådde dåligt så orkade inte...
Aja i helgen så var det kräftskiva, det var trevligt. Dock så var gårdagen inte lika najs, inte för att jag drack särskilt mycket, drack bara lite vin. Men hade tagit två tabletter innan + lite alkohol som gör att jag mår bättre, blir lite lugnare, men ångesten igår var heeeemsk. Vet inte om det berodde på det eller inte, men jag kommer aldrig göra om det i vilket fall som helst. Inte värt det överhuvudtaget. Mår hellre halvdåligt hela tiden än har världens bergochdalbana mellan superångest och må bra.

Men för en stund sen så kollade jag på en webbföreläsning, som var hur tråkig som helst. Slutar 12 imorgon så ska kolla på fler webbföreläsningar på eftermiddagen, är lite efter med alla jäkla webbföreläsningar.


Tog bilden efter alla hade ätit kräftor ett tag, men det var sjukt mycket kräftor. Iallafall ett hundratal (pappa fiskar själv kräftorna) haha.
 Gosade med min systers sötaste kanin, är sååå sugen på husdjur, iaf katter. Men det kommer inte bli av förrän vi flyttar, så dröjer väl en evighet :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar