fredag 29 augusti 2014

Skolan, måendet och sådär

Tjosan
Dagen började med att jag skulle till öppenpsyk, det gick bra men hade fått reda på att sjuksköterskan jag pratar med ska sluta :( Jag tycker om henne jätte mycket. Så jag ställde lite krav att nästa person som jag ska prata med ska vara en psykolog annars får det vara. Jag vill ha ordentlig terapi. Jag orkar inte byta mellan olika människor, jag vill ha någon stadig som kan bland annat kan driva ordentlig terapi.
Sen så hade jag möte med studievägledaren, jag ska få en mentor som kan stötta och hjälpa mig göra ett schema för skolan. Sen pratade vi om att OM jag skulle bli sjukskriven på 50% så fanns det möjlighet att läsa på halvtid. Sen att jag måste ffa satsa på omtentorna, så att jag kommer vidare till termin 4 i vår då det är en spärrtermin. Känns skönt att ha en liten plan hur jag ska lägga upp allt. Men inte lika kul att julen kommer spenderas med tentaplugg inför mikrobiologin. Jag SKA klara det.

Just nu sitter jag på tåget till mina föräldrar, har jättemycket ångest, inte för att jag ska dit utan allmänt typ. Jobbigt är det..

Blåsigt!
Hälge whiskey som pappa ska få!
Myskläder idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar