fredag 15 augusti 2014

Lite mående lite dagens planer

Var på unga vuxna (öppenvården för psykiatri till 25 år i Uppsala) idag och pratade med min sjuksköterska. Som inte riktigt visste om det var en sån himla bra ide att börja plugga igen till hösten.. Det vet ju inte jag heller riktigt... Jag vill ju chansa och köra på och får se om jag krashar eller inte (förhoppningen är att inte krasha)... Men hon tyckte kanske att jag borde fortsätta vara sjukskriven för att det skulle bli ett jämnt mående istället, MEN chansen finns ju att jag klarar plugget och blir färdig syrra tidigare.. Uuuuh får prata med läkaren om det hela den 26:e. Känner mig lite virrig och vet inte om ni hängde med i resonemanget.

Aja, just nu sitter jag på tåget till mina föräldrar. Såå skönt har saknat att vara där. Ska kika också hur mycket skogsbranden har förstört stället, och hur lite vatten det är i sjön efter vattenbomnigen. Blir intressant!
Har tagit lite selfies som jag postar lite senare idag. 
Men nu till dagens mål:
• Plugga massa läkemedelsräkning
• Belöna mig med rosa slingfärning om jag har pluggat bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar