lördag 23 augusti 2014

Skola

Idag har jag varit duktig, tvättat mellan 9-12, senare idag så ska jag göra lite matlådor till nästa vecka. Känner att jag måste planera så mycket som möjligt till helgen så att jag slipper göra det när skolan börjar, för jag antar att jag kommer vara helt förstörd första veckan innan jag börjar komma in i det hela. Har redan börjat plugga för omtenta för farmakologi, har som mål att klara termin 3 och klara hela farmakologin (läkemedelsräkningen och farmakologitentan) från förra terminen. Mikrobiologin tänker jag skjuta lite på, usch hatar att ha så många omtentor... Men inte så mycket att göra åt när man blev sjuk..
För övrigt, håller på att färga mina slingor rosa nu, typ veckor senare än planerat, men bättre sent än aldrig :) Men tänkte bli lite skolfin!

Lite nya skolprylar till hösten :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar