torsdag 28 augusti 2014

Kräftskiva i helgen

Tjosan
Nu har jag gått i skolan några dagar och de första två dagarna var hemska, var helt slut när jag kom hem och mådde jättedåligt. Men sen igår så började det kännas lite bättre som tur var, började komma in i det hela lite. Får se om jag klarar det. Terminen är uppdelat i tre block, teoriblock 1, VFU (praktik) och teoriblock 2. Teoriblock 1 är fem veckor så efter det får jag se hur det känns. Men det jobbigaste som jag hela tiden tänker på är omtentorna, jag kan verkligen inte sluta tänka på dem, jag vill ha de avklarade nuuuuuu.
Aja nog om det, i helgen ska jag till mina föräldrar, pappa ska ha kräftskiva vilket kommer bli snajsigt. Ska köpa present till honom imorgon, tänkte ge honom Hälge-whiskey (han älskar Hälge och whiskey, bästa kombon jag hittade ju). På tal om det, måste packa idag då jag åker imorgon, då vi är lediga imorgon :D
Ikväll så ska jag äta lite gott, det blir körbärstomater med fetaost mums mums. Sen ska jag vara duktig och plugga lite.

Jag tycker den här väskan från H&M är hur söt som helst, har kollat på den ett tag och är hur sugen som helst, men är för fattig :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar