torsdag 14 augusti 2014

Lite shopping, lite ångest

Tjosan
Idag har inte hänt mycket, var rätt glad på morgonen idag, nu har jag dock ångest. För vad vet jag inte, bara massa ångest. Men på eftermiddagen så drog jag till stan, käkade på donken och kikade på kläder. Jag borde verkligen inte kolla på kläder, för jag köper typ alltid något när jag har kikat i affärer. Denna dag är inget undantag!
Vet inte vad jag ska ta mig till denna kväll, känner lite panik och vill typ gömma mig i sängen. Dock så borde jag plugga då omtentan i läkemedelsräkningen är nästa onsdag, paaaaanik. Borde ringa någon, kanske ska skypa med mamma. På tal om det, ska dit i helgen och tänkte färga mina halvblonda små slingor rosa, skulle gjort det för typ 3 veckor sen. Men bättre sen än aldrig, eller hur säger man?
Men men, här är några bilder från dagen.

 En selfie i provrummet haha!

 Velat haft en klocka i en evighet, men varit för snål. Så hittade denna på gina tricot för 15 kr. Hur värt är inte det?! Typ bästa fyndet på länge!! Jag lovar att bara för att jag skrev så, så kommer den vara sönder nästa vecka.
Där står jag i bakgrunden och är mystisk haha!
Tröjan kostade 29 kr, väldigt värt men den ser dock lite skrynklig ut.. Finare i verkligheten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar