onsdag 20 augusti 2014

En dålig sak, men också en bra

Halloj
Haft tenta idag och det gick asdåligt. Var läkemedelsräkningen, har pluggat alldeles för lite och kuggade helt infusions delen, men förhoppningsvis så klarade jag spädnings delen.
Aja, idag är en skitångest kväll, haft en asdålig period men försökt kämpa emot det. Men det går inte så mycket längre till känner jag. Åååååh, orkar inte mer. Sen blir jag så ledsen att sjuksköterskan jag pratar med på psykiatrin inte tycker jag fortsätta plugga i höst utan skjuta på det för jag kommer inte klara det, men jag VILL klara det. Jag vill så mycket, jag vet att jag måste begränsa mig... Jag tänker att jag förmodligen kommer skippa extrajobba då det blir för hårt att både jobba extra och plugga heltid, träna pistol, sen träna på gym. Men problemet är ju att jag vill vara den där supermänniskan som klarar allt. Men sjuksköterskan säger att det inte finns någon sån, men det ändrar inte på att jag vill vara det. Jaja, ska dra ner på allt. Men jag ska iaf försöka att se om jag orkar plugga annars får jag väl lyssna på henne och vänta lite mer med skolan.

Men för att vända på allt det negativa så måste jag säga en sak, jag har slutat med colan!!! Alltså jag drack cola frukost, lunch, middag och tiden däremellan, så jag känner mig stolt som har varit cola fri sen fredag förra veckan. Nu dricker jag sodavatten med citron, har fortfarande sug efter den jävla colan, men jag ska fixa det! Sen har jag haft ångest över att jag har gått upp så mycket i vikt. Har ändrat min kost mer och mer, slutat med colan, börjat med fullkornspasta, försöka äta tre gånger om dagen. Men det som kommer sen är mitt småätande, måste hitta alternativ till det... Kan inte fortsätta med typ mozzarella ost haha!

Rätt gammal bild, men shit vad mitt hår var kort då. Glad att det har växt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar