tisdag 5 augusti 2014

Batman och brand

Tjosan
Sitter hemma och är astrött och ska snart sova. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har haft en askass dag, somnade typ fem inatt. Varit orolig för att mitt barndomshus skulle ha brunnit ner pga den jävla branden. Mina föräldrar har fått evakuera, alltså vad är oddsen? Typ 10 miljoner människor i Sverige och just den lilla byn jag bodde i evakuerades så mina föräldrar fick dra därifrån. Var väl typ 1000 pers som fick dra, alltså vaaaaarför just där? Nu verkar läget iaf vara stabilt som tur är. Hade planerat att åka dit nästa vecka, men vi får väl se om det fortfarande är evakuerat och så.
Var en sväng till stan idag för att skingra tankarna lite, men gick väl sådär.
 Typ jättesliten haha.
Coolaste batman tightsen eller hur? Ska kombinera tightsen med min batman väska. Kommer se coolish ut hehe
De är köpta på H&M om någon undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar