fredag 15 augusti 2014

Pinkie

Halloj
Blev inget färgande av hår idag, hann inte :( Eller ja, jag har ju hela natten men ska upp tidigt imorgon så det går ej så bra. För vi åkte typ runt en massa, skulle vänta på mamma i typ 2 timmar så hann inte så mycket som planerat.

Ikväll så har jag som enda uppgift att förstå den sista uppgiften i läkemedelsräkningen, där det står mol och mmol, fattar inget av det. Men innan denna kväll är slut så ska mitt huvud fatta det!!! Bestämmer jag här och nu!

Men nu lite selfies, har börjat ta mer och mer selfies ute, ser väl ut som en knäppis när jag sitter på ett fullt tåg och knäpper kort på mig själv haha. Men har slutat bry mig vad folk runtomkring tycker och tänker, vad gör det mig liksom?

 Ser ut som jag är rosa rakt igenom idag, men strumpbyxorna är faktiskt orangea.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar