söndag 10 augusti 2014

Dagens planer

Försökte få upp en header på min blogg igår, vet inte riktigt om jag är helt nöjd med den, så kanske kommer fortsätta pyssla på den om jag har lust.

Men men, idag har jag massa planer, ska bland annat gymma, och har en del möten, sen träffa kompisar och käka nånstans, jag och joakim hittade värsta bra stället med massa matställen, Willys, nån billighetsaffär (ÖB liknande), älskar såna billighetsaffärer! Man hittar så roliga saker. Vet att vissa tycker det är white trash meeeeeen det får stå för dem.
Jaja det blir antingen pizza hut eller något thai ställe som hette typ chop chop eller nått.
Sen måste jag göra matlåda till imorgon, inte lika roligt.. pga att jag jobbar.
Vet ni! Jag vaknade typ 4 imorse och kunde inte somna om, så låg i sängen och surfade tills sex typ sen åt jag frukost och pluggade lite. Asbra att jag har hunnit så mycket för att vara mig så här tidigt!
Nu ska jag väcka Joakim så att vi kan komma iväg till gymmet. Uppdaterar senare idag med lite bilder.
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar