torsdag 14 augusti 2014

"Du vet aldrig hur stark du är förrän att vara stark är det enda val du har"

Jag vet, jag skulle ha uppdaterat för två dagar sen. Men har jobbat igår och idag och har känt mig helt slut. Verkligen helt död, har ingen lust till någonting och mår jättedåligt. Jag trivs på jobbet det är inte det, men det är att jag inte har kommit in i det riktigt. Sen så är jag väl inte van med omställningen då jag har varit sjukskriven sen januari (om man bortser från försöket att jobba lite i juni). Om jag känner såhär nu, hur kommer det då kännas när skolan drar igång..? Aja, ska försöka att inte tänka på det, det leder ingenvart att vara negativ i förväg, dock lättare sagt än gjort.

Men men, lite bilder från förrgår.

Alltså shit, försökte publicera det här inlägget igår, men kunde inte lägga upp bilder i inlägget eller någonting, vet inte om det var mitt internet eller blogspot det var fel på, men nu så!



Det var chop chop vi käkade på, det ser ut som om det är lite mat på bilden, men det var sjukt mycket mat! Sen att det typ inte var några grönsaker i nudlarna var superbra, annars måste jag sitta och plocka bort varenda grönsaks bit och det tar en smärre evighet (ja, jag är kräsen). 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar