måndag 15 september 2014

Helt okej ändå

Tjosan
Just nu håller jag på att göra matlådor, astråkigt, hatar att laga mat.
Men idag så var jag i skolan, hade seminarium. Jag fick veta praktikplatsen, hamnar på en hud reumatolog avdelning i Uppsala, glad att jag inte hamnade i Enköping så slipper pendla :) Fick veta också att vi har 32/h praktik i veckan i snitt, så borde klara det hela :) Det sugiga är att vi har massa extrauppgifter under tiden...
Hoppades att jag skulle hamna på någon hjärt eller lungavdelning. Men kommer säkert bli intressant ändå!
Annars händer inget spännande i mitt liv, försöker kämpa på typ haha. Känner mig ganska glad idag men imorgon så kanske jag känner världens undergång istället, vi får se! 
Sen fattade försäkringskassan beslut idag om att jag har en SGI, men min handläggare visste inte om jag skulle få pengar eller inte?!?! Det skulle någon annan göra beslut om, fattar aldrig vad de håller på med. Är ju inte ens sjukskriven längre och vet fortfarande inte om jag får pengar för sommaren eller inte :( Men den personen skulle göra beslutet inom 48h så om de inte segar mer så får jag veta snart iaf. Mitt tips i det hela till er andra: Bli inte sjuk.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar